Pages

Selamat datang ke blog Bingkisan Nuraniku. Jangan lupa tinggalkan jejak sahabat-sahabat semua. Terima kasih kerana sudi ziarah blog Nurkasih Atieqah. Salam ukhwah.

Wednesday, May 3, 2017

Terbang Tinggi

Kau pura-pura sibuk atau kau memang sibuk?

Orang kata, 
Elleh pura-pura sibuk lar tu.

Aku kata, 
Terpulang kalau tak percaya 
boleh cuba duduk di tempat ini dalam masa sebulan. 
Hehehe. Aku kalau tak sibuk dah lama aku join banyak aktiviti luar. :D

Makin hari makin menjadi matang dalam melaksanakan tugasan.
Aku tersenyum dan makin selesa bermain di taman permainan ini.
Kau aku kita bermain bersama.
Mengorak langkah menuju kejayaan kawasan jajahan.

Aku dah melupakan kisah lalu.
Hanya fokus pada masa sekarang dan akan datang.
InshaAllah bulan Disember ini.
Semoga Allah memberikan kesempatan.
Buat hambaMu yang hina ini.

Untuk menjejak kaki ke sana.
Menatap indah tempatMu.
Dalam mengorak langkah membuat bekalan secukupnya.
Moga Allah permudahkan segala urusan kami.

Terima kasih pada yang memahami
Terima kasih juga kepada yang tak cuba untuk fahami.
Ada aku kesah?? :p


Apa yang kita lalui seringkali ucapkan Alhamdulillah.
Sambil bersyukur, kita berzikir.
Moga Allah redha.

Selamat hari pekerja kepada semua. 
Baru 3 Mei 2017 kan?
Masih belum terlambat lagi.

Ikhlas,
Cik Atiqah

No comments: